۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۱۱

قنبری:

برنامه‏ هاي هفته دولت امسال باید متفاوت باشد

برنامه‏ هاي هفته دولت امسال باید متفاوت باشد

مهدیشهر- خبرگزاری مهر: فرماندار مهدیشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار داشت: برنامه ‏هاي هفته دولت امسال بايد متفاوت از سال گذشته باشد و با برنامه‏ هاي متنوع و جديد اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قنبری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست هماهنگي برنامه‏ هاي اجرايي هفته دولت در مهديشهر، اظهار داشت: هفته دولت از دوم تا هشتم شهريور ادامه دارد و مهمترين طرح‏ها و برنامه‏هاي هفته دولت در شهرستان مهديشهر با حضور استاندار كليد خواهد خورد.

وی بر اطلاع رسانی و انعکاس خدمات ارائه شده دولت به ویژه در هفته دولت در جامعه تاکید کرد و افزود: فعالیت های ادارات در حوزه های مختلف علمی، آموزشی فرهنگی و ورزشی را باید به اطلاع مردم رسانده شود.

قنبری هفته دولت را بهترين فرصت براي اطلاع رساني از خدمات و فعاليت هاي دستگاه هاي اجرايي به مردم عنوان كرد و بیان داشت: در اين زمينه دستگاه ها و سازمانها مي توانند با شيوه هاي مناسب و جذاب و متنوع اطلاع رساني مناسبي از عملكرد و فعاليت هاي خودشان را به مردم منعكس کنند.

فرماندار شهرستان مهدیشهر، شهيدان رجايي و باهنر را اسوه و الگوي دولتمردان در خدمتگزاري به مردم دانست و افزود: نقش مردم در حمايت از نظام و مسوولان در خنثي شدن توطئه هاي دشمنان در بيان ناكارامدي مسئولان مهم و سازنده است.

قنبری با بيان اينكه مهم‏ترين طرح‏ها و برنامه‏هاي مهديشهر در هفته دولت با حضور استاندار سمنان افتتاح مي‏شود، به تشريح اين برنامه‌ها پرداخت.

وی با اشاره به افتتاح طرح‏هاي فرهنگي ورزشي و عمراني مانند افتتاح زمين هاكي شهرستان مهديشهر، آزمايشگاه آب درجزين، مدرسه بركت درجزين، پروژه‏هاي بنياد مسكن در مهديشهر، اردوگاه فرهنگي امدادي شهميرزاد و پروژه شركت برق مهديشهر و كلنگ‏زني ساختمان شبكه بهداشت مهديشهر، آغاز به كار اورژانس شهر شهميرزاد را از جمله مهم‏ترين طرح‏ها در هفته دولت عنوان كرد.

فرماندار مهدیشهر از برگزاري همايش تقدير از كارمندان و خانواده‏هاي شهدا و كارمندان شهرستان و تقدير از بانوان كارمند در اين هفته خبر داد و گفت: مردم بايد نسبت به برنامه‏هايي كه انجام مي‏گيرد، مطلع و از خدماتي كه به آنها ارائه مي‏شود، آگاهي يابند.

قنبری حضور در گلزار شهدا و اداي احترام به مقام شهيدان را از برنامه‌هاي اين هفته عنوان و تصريح كرد: ديدار مردمي مسوولان و مديران اداري اين شهرستان با حضور در نماز جمعه شهرهاي مهديشهر، درجزين و شهميرزاد و حضور مسوولان در روستاهاي دور افتاده و محروم تابعه شهرستان مهديشهر و رسيدگي به مشكلات مردم از جمله برنامه‏هاي اجرايي در اين هفته است.

وی به برگزاري نشست تشكل‏هاي مردمي در اين هفته اشاره و خاطرنشان كرد: برنامه‏هاي هفته دولت امسال بايد متفاوت از سال گذشته باشد و با برنامه‏هاي متنوع و جديد اجرا شود.

 

کد خبر 2120782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha